Sociale media

Ruim 65 procent van de Nederlandse bedrijven is actief op social media. Twitter wordt het meest gebruikt (ruim 80%), gevolgd door Facebook. Wij verzorgen voor u koppelingen met deze sociale media. Met speciale applicaties kunnen we zorgen dat uw content via Twitter en Facebook wordt verspreid.

Gelet op de overweldigende schaal waarop men gebruikt maakt van socialemedia, kan bijna niemand ontkrachten dat socialemedia aan een onstuitbare opmars bezig zijn. Niet alleen het grote publiek heeft de sociale media omarmt, inmiddels behoort het professioneel gebruik van deze middelen ook tot de marketingstrategie van vele bedrijven. Maar verwacht geen gouden bergen.

Sociale media is goed om relaties verder uit te bouwen, te netwerken en nieuws te verspreiden. Maar net als in het echte leven moet je investeren in relaties. Dus besef dit goed voor u de wereld van de sociale media instapt. Hieronder ziet u enkele cijfers en feiten over sociale media.