Stichting Cluster Webhosting heeft voor de Losserse jongerenwebsites www.losserzone.nl en www.crackie.nl smartphone-App’s ontwikkelt.
De jongerewebsites richten zich op het informeren van jongeren. Losserzone is bedoeld voor de algemene jongereninformatie, Crackie.nl is een themawebsite over vuurwerk. De App’s richten zich speciaal op tieners en jongeren in de gemeente Losser, maar zijn ook leuk en handig voor jongeren buiten Losser. De App’s bieden praktische informatie en lokaal, regionaal en landelijke nieuws gericht op jongeren c.q. vuurwerk.

De App’s zijn bedoeld voor alle android telefoons en tablets. Het is de volgende stap in de online communicatie met de jeugd in de gemeente Losser. Via de App kan men ook gemakkelijk met de Jongerencoaches achter de websites contact opnemen, en kan er met hen gechat worden. De App is simpel te downloaden via onderstaande links en binnenkort ook gewoon via Google-play.

Crackie.nl

appdownloaden

Losserzone

appdownloaden